Перевезення агропродукції морем дешевшає на деяких напрямках

06 вересня 2024, 19:00 866

Низький попит не дає можливості судновласникам підвищити ставки, тож ринок залишається на боці фрахтувальників.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram.

«Цього тижня зазнали падіння фрахтові ставки на перевезення агропродукції «панамаксами» в напрямку південного Вʼєтнаму та Бангладешу. Тарифи на перевезення «костерами» у напрямку східного Середземноморʼя, Іспанії та з дунайських портів у напрямку Мармари також зазнали зниження в межах $1-2», — уточнили фахівці.

Водночас фрахт на баржі в бік Констанци (Румунія) та Русе/Сілістри (Болгарія) залишився на низькому рівні.

«Стабільним залишається і фрахт на доставку «хендісайзами» у напрямку Іспанії, Тунісу, східного Середземноморʼя», — додають аналітики.

Ринкові ставки транспортування з річкових портів:

  • Ізмаїл — Констанца, Румунія (1-3 тис. т) €10; 
  • Ізмаїл — Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. т) €16; 
  • Ізмаїл — східне узбережжя Греції (5-7 тис. т) $19-20;
  • Рені — Мармара, Туреччина (5-7 тис. т) $17-18.

Ринкові ставки транспортування з морських портів:

  • Чорноморськ — Ізраїль (30-35 тис. т) $29-30;
  • Чорноморськ — Пд. Китай (60-65 тис. т) $50-51;
  • Чорноморськ — Пд. Вʼєтнам (60-65 тис. т) $45-46.