Альтернатива кетчунезу: як львівські гастронауковці створюють інноваційні соуси

14 червня 2021, 06:45 5192

Як Apple, тільки в харчовій індустрії. Саме так можна сказати про інноваційного виробника соусів та джемів компанію «Боїм». «Боїм. Гастромандри» — ідея чотирьох друзів виготовляти продукти різних країн, що трансформувалася в сімейний бізнес.

Олександр та Марина вже понад чотири роки створюють смаки, які допомагають людям здійснювати гастромандрівки світом. І їм це вдається через виробництво інноваційних соусів та джемів.
 
«Ми любимо подорожувати і їсти. Першою справою під час подорожей шукаємо місцеву їжу. Розшукуємо такі місця, де готують власники, а якщо вдається потрапити на кухню — це суперкруто. Саме тому в 2016 році з'явилася ідея створити персонажа Боїм, який наче збирає у світі гастрономічну мудрість країн, а у Львові втілює весь досвід у смачних продуктах», —розповідає AgroPortal.ua засновник «Боїм» Олександр Черноголов.

 Олександр Черноголов, засновник «Боїм»

Чому інноваційних? Насправді це навіть не інновація, а швидше повернення до витоків, коли 100% складу продукту — натуральні інгредієнти. Такі продукти зараз швидше виключення з правил, ніж закономірність. А ще, у виробника нереальні смаки. Приміром, беконовий джем з бурбоном, який є лідером продажів компанії з 2019 року.
 
Продукти в «Боїм» закуповують у локальних виробників та фермерів. Сьогодні їхнєвиробництво розташоване на найбільшому оптовому ринку продуктів в Західній Україні«Шувар», тож усі соуси та джеми створені із суперсвіжих інгредієнтів. Деякі компоненти для екстравагантних соусів купують у мережі «Метро».

Сьогодні компанія виготовляє 2000 банок джемів і соусів на місяць.
 
«Наші продукти роблять буденні страви різноманітними на смак за лічені хвилини. Ми підрахували, що якщо найняти професійного кухаря, який щодня буде готувати вишукані страви, то йому потрібно буде заплатити 599 грн/день, а наші соуси, які змінюють смак звичайних страв лише однією ложкою, коштують від 94 грн», — переконує Олександр.

Наразі власники «Боїм» займаються будівництвом нового виробничого цеху.

«Ми вже почали етап будівництва. В найближчому майбутньому я ще хочу створити місце для зустрічей за столом, де можна буде їсти страви з різних куточків світу», — ділиться мріями і планами співвласник «Боїм».
 
В компанії намагаються щомісяця випускати новий смак. Для першого знайомства з продукцією виробники рекомендують скуштувати італійський соус. Він дуже універсальний і підійде як для приготування різноманітних варіацій пасти, піци, а також стане класним додатком до сніданкової яєшні.

Придбати продукцію «Боїм» можна на сайті компанії або ж у продуктовій мережі «Сільпо».
 
«Наші соуси та джеми — це початок нової гастрономічної ери. Я закликаю українців експериментувати, бути новаторами, і в цьому вам допоможуть наші продукти», — підкреслює Олександр Черноголов.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua