* Текст подається мовою оригіналу
Запорука успіху в якості техніки та партнерських відносинах з кожним клієнтом
Український бренд техніки BOGUSLAV знаний аграріями не лише в Україні, а й далеко за її межами. Такої популярності компанії вдалося досягти завдяки використанню сучасного обладнання, професіоналізму співробітників, а також співробітництву з провідними світовими виробниками комплектуючих для обприскувачів, таких як ARAG, ANNOVI REVERBERI, LECHLER, RAVEN, POLMAC і ACE PUMPS.
Під торговою маркою BOGUSLAV® серійно виробляється 21 модель причіпних обприскувачів, техніка для внесення рідких мінеральних добрив, а також 2 моделі самохідних обприскувачів
Самохідні обприскувачі BOGUSLAV MAF 4200 та BOGUSLAV IBIS 3000 з високим кліренсом (1700 та 1800 мм відповідно) створені для швидкого та якісного захисту високорослих культур навіть у пізні фази розвитку.
Обидві моделі — високопродуктивні, безпечні та комфортні у використанні, а також укомплектовані високотехнологічним обладнанням, яке максимально автоматизує роботу обприскувача, мінімізуючи вплив людського фактору на процес обробки.
У преміум-комплектації обприскувачі обладнуються системою управління основними функціями обприскувача німецької компанії MULLER ELEKTRONIK. Ця система забезпечує автоматичне відключення секцій (Section control) та автоматичний контроль висоти штанги обприскувача (Distance control). У залежності від потреб господарства можна обрати одну з цих функцій або ж обидві.
Спеціальні умови післяпродажної та сервісної підтримки
Високотехнологічне обладнання потребує ретельнішого догляду. Саме тому компанія BOGUSLAV розробила спеціальні умови післяпродажної та сервісної підтримки самохідних обприскувачів
Гарантія
За словами керівника сервісної служби BOGUSLAV Романа Кагарлика, гарантійний термін експлуатації самохідних обприскувачів компанії становить 24 місяці з дня підписання акту прийому-передачі при наробітку, який не перевищує 2000 м/г. Також власник будь-якого самохідного BOGUSLAVa отримує 36 місяців сервісної підтримки згідно стандартних умов та системи сервісу виробника.
Обслуговування
Гарантійне післяпродажне обслуговування, що здійснюється за рахунок виробника, передбачає комплектацію обприскувача за бажанням клієнта додатковим функціоналом та обов'язкове налагодження роботи цього функціоналу.
Навчання
Особливу увагу спеціалісти компанії приділяють навчанню персоналу, який буде обслуговувати техніку в господарстві, особливостям її експлуатації. Оператори проходять курс навчання, після закінчення якого здають екзамен як із теоретичної частини, так і з практичної роботи з технікою та управління всіма функціями. За умови успішного складення іспиту оператори отримують сертифікат від виробника про успішне проходження навчання. У випадку, якщо оператор з якоїсь причини зміниться в період гарантійного терміну експлуатації, покупець зобов'язаний повідомити про це виробника і організувати проведення навчання для іншого оператора.
Обов'язковим є здійснення пуску (налагодження і тестування усіх систем) обприскувача у виробничих умовах клієнта
Гарантована сервісна підтримка
Сервісний інженер компанії Сергій Рогоман зазначає, що за умовами програми Гарантованої сервісної підтримки спеціалісти ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка» під час виїзду до клієнта проводять дефектування, виконання гарантійних ремонтних робіт та ТО безкоштовно.
Згідно умов програми на гарантійне обслуговування приймається техніка чи обладнання за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкодження, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог керівництва з експлуатації щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання техніки за призначенням.
Гарантія на техніку поширюється в тому випадку, якщо засіб експлуатується сертифікованими спеціалістами клієнта відповідно до вимог інструкції з експлуатації виробника, за умови використання оригінальних запасних частин та матеріалів, рекомендованих виробником, та якщо ремонтні або планові роботи виконуються спеціалістами ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка».
Обприскувачі в період гарантійного терміну експлуатації знаходяться під постійним контролем системи телеметрії, і виробник контролює роботу техніки та вузлів у реальному часі. Впровадження системи телеметрії дає змогу закрити спірні питання у випадку виходу агрегату з ладу.
Шляхом укладання окремої угоди виробник може забезпечити післягарантійний сервіс та продаж запасних частин споживачу.
«Компанія піклується про своїх клієнтів, підтримуючи з ними постійний зв'язок і враховуючи всі зауваження та побажання. Особливо це стосується високотехнологічної самохідної техніки нашого виробництва. Саме тому, пропонуючи своїм клієнтам таку техніку, ми намагаємось забезпечити виконання завдань, які клієнт ставить перед нею, на найвищому рівні, незважаючи на всі можливі форс-мажори, пов'язані зі збоями в її роботі. Ми розуміємо, що в полі дорога кожна хвилина і тому, за умовами договору, гарантуємо клієнту, що необхідні заплановані ним роботи будуть виконані у необхідний термін. У випадку виходу обприскувача з ладу, навіть якщо техніку «на місці» відремонтувати неможливо, ми зобов'язуємося надати підмінну машину (причіпний або самохідний обприскувач згідно вимог та задач клієнта) для забезпечення закриття поставлених задач і цілей», — зазначає Сергій Рогоман.
Нагадаємо також, що стати власником такої машини не просто приємно, а ще й дуже вигідно. Адже ці машини включені до переліку техніки, на яку надається державна компенсація її вартості 25%, а спеціалісти компанії нададуть юридичну підтримку в оформленні необхідних документів. Окрім того, компанія пропонує кілька вигідних програм фінансування на її придбання.
Світлана Яценко, AgroPortal.ua